خرید کرم ضد آفتاب از اسکین بازار

خرید کرم ضد آفتاب از اسکین بازار

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

خرید کرم ضد آفتاب اسکین بازار

اگر از آن دسته از افرادی می باشید که پوست که به پوست خود زیاد اهمیت نمیدهید و از ضد آفتاب هم استفاده نمی کنید پس باید با ما تا پایان مقاله همراه باشید تا از اهمیت ضدآفتاب مطلع شوید.

اهمیت استفاده از ضدآفتاب

متاسفانه خیلی افراد از ضدآفتاب استفاد نمیکنند و یا نحوه استفاده از آن را بلد نمیباشند. این افراد خیلی زود پوستشان چروک و تیره خواهد شد. پوست انسان هروز در معرض اشعه های خطرناک خورشید میباشد و اصلا مهم نیست که شما در محیط باز یا بسته باشید، هرکجا باشید پوست شما مورد آسیب اشعه خورشید قرار میگیرد. راه حل این مشکل استفاده از ضد آفتاب میباشد. درصورتی که کرم ضدآفتاب استاندارد باشد و از آن درست استفاده شود؛ میتواند یک لایه روی پوست شما ایجاد کند که باعث میشود در برابر اشعه های خطرناک  UVAو UVB محافظت کند و آن را دفع نماید. برای خرید کرم ضد آفتاب با ضمانت کالا و قیمت مناسب به سایت اسکین بازار مراجعه کنید.

 ضد آفتاب برای انواع پوست

ضد آفتاب ها به شکل های متفاوتی وجود دارند مثل کرم، ژل، فوم و….

معمولا ضدآفتاب های کرمی برای پوست های خشک و معمولی مناسب هستند و ضد آفتاب های ژلی و فومی برای پوست چرب مناسب هستند.

 مواد تشکیل دهنده انواع ضد آفتاب

مواد تشکیل دهنده انواع ضد آفتاب به دو دسته فیزیکی و شیمیایی تقسیم میشود. هردو این ضد آفتاب ها از پوست شما در برابر آفتاب محافظت میکند و تنها نکته ی مهم این است که کدام نوع برای پوست شما مناسب است و روی پوستتان سبک تر میباشد.

ضد آفتاب فیزیکی

کرم هایی که دارای دو ماده دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی هستند را ضد آفتاب فیزیکی یا معدنی مینامند. هردوی این ها روی لایه سطحی پوست جذب میشوند و اشعه خورشید را مانند آینه منعکس و منحرف میکنند.

ضد آفتاب شیمیایی

بیش تر از ۳۰ ماده تشکیل دهنده در  ضد آفتاب های شیمیایی وجود دارد که همه آن عا در لایه بالایی پوست جذب میشوند. این مواد به دو طریق کار میکنند ۱. پراکندگی و انحراف اشعه ی مضر خورشید ۲. تبدیل اشعه فرابنفش به گرما

معمولا ترکیبات ضد آفتاب های شیمیایی  از موادی مثل اکسی بنزن، اکتیونکسات، اکتیسالات و آووبنزون تشکیل شده است.



نویسنده :
بازدید : 367
شنبه 6 آذر 1400 - 14:40
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: